ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

ΑΡΧΙΠΕΛΑΓΟΣ - ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ Η ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΗΘΕΝ " ΕΛΛΗΝΕΣ " ?

ΑΡΧΙΠΕΛΑΓΟΣ - ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ Η ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΗΘΕΝ " ΕΛΛΗΝΕΣ " ?



ΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ ΤΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ .
ΑΡΑΓΕ ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΤΟ ΠΡΟΠΕΤΑΣΜΑ ΚΑΠΝΟΥ ΕΝΩ ΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ " ΘΥΣΙΑΣΕΙ" ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΗΣ "ΔΗΘΕΝ ΕΙΡΗΝΗΣ" ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΘΑ ΠΩ ΕΓΩ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΩ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΡΑΞΕΙ ΨΑΧΝΟΥΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ?
ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ Η ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΝΔΡΙΚΕΛΩΝ ΠΟΥ ΑΦΑΙΜΑΖΟΥΝ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΛΟΥΤΟ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΞΕΠΟΥΛΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΧΡΕΟΥΣ.
ΠΡΙΝ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ -ΠΑΡΑΛΛΑΒΗ ( ΟΡΚΟΜΩΣΙΑ )ΠΡΟΕΔΡΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΝΑ ΨΑΡΟΥΔΑ - ΜΠΕΝΑΚΗ ΣΤΟΝ ΚΑΡΟΛΟ ΠΑΠΟΥΛΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΔΩΣΕ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΠΩΘΗΚΕ ΙΣΩΣ ΑΚΟΜΑ ΠΟΛΛΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΤΟ ΟΜΩΣ ΜΑΣ ΤΟ ΕΙΠΑΝ ΞΕΚΑΘΑΡΑ.



ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΛΟΓΩΝ ΤΗΣ ΛΟΙΠΟΝ Η ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΕ ΣΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΜΑΣ ΣΥΝΟΡΑ ΘΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ "ΕΙΡΗΝΗΣ". 

ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΑΚΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙΣ ΑΟΖ ΚΑΙ ΥΦΑΛΟΚΡΙΠΙΔΕΣ ΠΟΥ ΤΕΛΟΥΝ ΥΠΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΙΣΗ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΕ Η ΧΩΡΙΣ ΔΡΑΚΟ ΚΡΑΤΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΜΕΣΟ ΠΙΕΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΗΣ ΓΙΑ ΔΗΘΕΝ ΕΙΡΗΝΙΚΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ .

ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΥΦΑΛΟΚΡΙΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΑΟΖ ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΟΛΛΟΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ΤΟΥΣΜΕΣΩ ΔΙΑΔΥΚΤΥΟΥ .

Υφαλοκρηπίδα, υφαλοπρανές και ηπειρωτικό ανύψωμα συναποτελούν το υφαλοπλαίσιο. Όταν η προέκταση αυτή της υφαλοκρηπίδας υπολογίζεται από ίχνη "ηπειρωτικής ακτής", τότε πρόκειται για ηπειρωτική υφαλοκρηπίδα (continental shelf), ενώ όταν αυτή υπολογίζεται από ίχνη "νησιωτικής ακτής", τότε πρόκειται για νησιωτική υφαλοκρηπίδα (insular shelf). Τόσο στην ηπειρωτική όσο και στη νησιωτική υφαλοκρηπίδα, κατά το Γενικό Ιδιωτικό Δίκαιο, η κυριαρχία ανήκει στο κράτος όπου ανήκουν οι αντίστοιχες ακτές.
Η υφαλοκρηπίδα έχει μεγάλη οικονομική σημασία για τον άνθρωπο, αφού σχετίζεται με την αλιεία, την εξόρυξη υδρογονανθράκων κ.ά. Επίσης διότι συχνά βρίσκονται σε αυτήν ή κάτω από αυτήν ορυκτός πλούτος (πετρέλαιοφυσικό αέριομέταλλα), καθώς και άβια και έμβια ακίνητα είδη (βενθικά είδη), όπως κοράλλιασφουγγάρια κλπ. Έτσι υπάρχει έντονο ενδιαφέρον για την εκμετάλλευσή της. Στον βαθμό που ανήκει στην αιγιαλίτιδα ζώνη (χωρικά ύδατα) του παράκτιου κράτους, η εκμετάλλευσή της ανήκει αναμφισβήτητα σε αυτό. Πρόβλημα ανέκυψε στο Διεθνές Δίκαιο με την υφαλοκρηπίδα πέραν της αιγιαλίτιδας ζώνης, σχετικά με το αν και αυτή ανήκει στο πλησιέστερο παράκτιο κράτος ή αν καλύπτεται από την ελευθερία των θαλασσών που ισχύει στην ανοιχτή θάλασσα.
Η υφαλοκρηπίδα και το καθεστώς της σήμερα ορίζεται στο Διεθνές Δίκαιο και παραχωρείται στο παράκτιο κράτος. Για λόγους πρακτικούς και πολιτικούς, όμως, ο νομικός ορισμός της διαφέρει από τον γεωλογικό. Σύμφωνα με τη Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών για το Δίκαιο της Θάλασσας του 1982, ως υφαλοκρηπίδα ορίζεται κατά βάση ο βυθός της θάλασσας εντός ακτίνας 200 ναυτικών μιλίων από την ακτή. Αυτό ισχύει ανεξάρτητα από τη γεωλογική μορφή του βυθού. Σε περίπτωση όμως που το υφαλοπλαίσιο εκτείνεται και πέρα των 200 μιλίων από την ακτή, τότε η υφαλοκρηπίδα κατά το Διεθνές Δίκαιο προεκτείνεται είτε ως τα 350 ν.μ. είτε ως τα 100 ν.μ. πέραν της ισοβαθούς των 2.500μ. είτε ως τα 60 ν.μ. από τη βάση του ηπειρωτικού ανυψώματος.
Για πρώτη φορά στο Διεθνές Δίκαιο η υφαλοκρηπίδα ορίστηκε στη Διεθνή Σύμβαση για την Υφαλοκρηπίδα του 1958. Σύμφωνα με αυτόν τον ορισμό, η υφαλοκρηπίδα ενός κράτους εκτεινόταν στο τμήμα του θαλάσσιου βυθού που βρίσκεται γύρω από τις ακτές του και πέρα από την αιγιαλίτιδα ζώνη μέχρι βάθους 200 μέτρων, εκτός αν ήταν εφικτή η εκμετάλλευση των φυσικών πόρων και σε μεγαλύτερο βάθος, οπότε εκτεινόταν ως το βάθος εκείνο.
Όπως κάθε Διεθνής Συνθήκη, έτσι και η Συνθήκη για το Δίκαιο της Θάλασσας του 1982 εφαρμόζεται. Το Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης, όμως, στην «υπόθεση της υφαλοκρηπίδας της Βόρειας Θάλασσας», έκρινε ότι ο ορισμός της υφαλοκρηπίδας με βάση τα άρθρα 1-3 της προγενέστερης Συνθήκης του 1958 για την υφαλοκρηπίδα αποτελούν πλέον διεθνές έθιμο και δεσμεύουν όλα τα κράτη του κόσμου, ανεξάρτητα από το αν έχουν προσχωρήσει στη συνθήκη του 1958 ή όχι.
Τα δικαιώματα επί της υφαλοκρηπίδας δεν αφορούν και δεν επηρεάζουν το καθεστώς των υπερκειμένων υδάτων. Στην πράξη, εφόσον η υφαλοκρηπίδα εκτείνεται ως τα 200 ν.μ., τα υπερκείμενα ύδατα θα ανήκουν στην αποκλειστική οικονομική ζώνη (ΑΟΖ) του παρακτίου κράτους. Πέραν των 200 ν.μ. από την ακτή, τα ύδατα αποτελούν την ανοιχτή θάλασσα, στην οποία ισχύει η ελευθερία των θαλασσών.
Τα νησιά, οι νησίδες, οι βραχονησίδες, οι σκόπελοι και ανορθωμένοι βράχοι,(π.χ. πόρτες Πάρου), που περιβάλλονται μεν από θάλασσα πλην όμως δεν καλύπτονται από το χειμέριο κύμα ή την μεγίστη πλύμη, έχουν κι αυτά υφαλοκρηπίδα. Εξαίρεση αποτελούν, σύμφωνα με το άρθρο 121 της Σύμβασης του ΟΗΕ για το Δίκαιο της Θάλασσας του 1982, οι βραχονησίδες και οι βράχοι, οι οποίοι δε μπορούν να διατηρήσουν ανθρώπινο πληθυσμό ή αυτόνομη οικονομική ζωή (καλλιέργεια ή κτηνοτροφία). Αυτοί οι βράχοι έχουν μεν αιγιαλίτιδα ζώνη, δεν έχουν όμως δικαίωμα στην υφαλοκρηπίδα ή στην αποκλειστική οικονομική ζώνη (αφού δεν υφίσταται επ΄ αυτών). 

ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΟΠΟΙΑ ΒΡΑΧΟΝΗΣΙΔΑ Η ΝΗΣΙ ΔΕΝ ΚΑΤΟΙΚΕΙΤΑΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΡΜΑΙΟ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΩΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΚΡΑΤΙΚΑ ΧΩΡΙΚΑ ΥΔΑΤΑ ( ΙΜΙΑ ) .
ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΟΖ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΟ ΥΦΑΛΟΚΡΙΠΙΔΑ ΠΑΝΤΑ ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ.

Σύμφωνα με τη Διεθνή Συνθήκη του ΟΗΕ περί Δικαίου της Θάλασσας (1982), η αποκλειστική οικονομική ζώνη (ΑΟΖ) θεωρείται η θαλάσσια έκταση, εντός της οποίας ένα κράτος έχει δικαίωμα έρευνας ή άλλης εκμετάλλευσης των θαλασσίων πόρων, συμπεριλαμβανομένης της παραγωγής ενέργειας από το νερό και τον άνεμο[1]. Εκτείνεται πέραν των χωρικών υδάτων μιας χώρας (συνήθως 12 ναυτικά μίλια) στα 200 ναυτικά μίλια από την ακτογραμμή. Η χρήση του όρου μπορεί να περιλαμβάνει την υφαλοκρηπίδα, ονομαστικά και μόνο. Σε επίπεδο ουσίας δικαίου και συνεπαγόμενων δικαιωμάτων είναι δύο διαφορετικές ζώνες. Η ΑΟΖ δεν συμπεριλαμβάνει τα χωρικά ύδατα, ούτε και την υφαλοκρηπίδα πέραν των 200 ν.μ. Η διαφορά χωρικών υδάτων και ΑΟΖ είναι πως τα χωρικά ύδατα αφορούν σε πλήρη κυριαρχία, ενώ η ΑΟΖ αποτελεί απλό "κυριαρχικό δικαίωμα", το οποίο αναφέρεται στη δικαιοδοσία του παράκτιου κράτους μέχρι και κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας. Η επιφάνεια είναι διεθνή ύδατα[2].
Γενικά, η ΑΟΖ μιας χώρας εκτείνεται από τα εξωτερικά όρια των χωρικών υδάτων και μέχρι τα 200 ν.μ. (370 χλμ), τα οποία υπολογίζονται από τις γραμμές βάσης/ baseline (Άρθρο 57 της Σύμβασης για το Δίκαιο της θάλασσας), οι οποίες δεν συμπίπτουν ακριβώς με την ακτογραμμή [3]. Εξαίρεση σ' αυτόν τον κανόνα αποτελούν οι περιπτώσεις όπου οι ΑΟΖ δύο ή περισσοτέρων χωρών αλληλοεφάπτονται, όταν δηλαδή οι ακτογραμμές των εν λόγω χωρών απέχουν λιγότερο από 400 ναυτικά μίλια (740 χλμ). Στην περίπτωση που οι ΑΟΖ αλληλοεφάπτονται, έγκειται στις χώρες που τις διεκδικούν να ορίσουν από κοινού θαλάσσια σύνορα.[4] Γενικά, κάθε σημείο εντός αλληλοεφαπτόμενης περιοχής περιέρχεται στη δικαιοδοσία της εγγύτερης χώρας.[5]
Στην έκταση της ΑΟΖ συνυπολογίζεται και η συνορεύουσα ζώνη, η οποία εκτείνεται για 12 ν.μ. πέραν του ορίου των εθνικών υδάτων. Οι χώρες μπορούν να αξιώνουν δικαίωμα και στην υφαλοκρηπίδα, η οποία μπορεί να εκτείνεται έως και 350 ν.μ. από την ακτογραμμή και πέραν την ΑΟΖ, ωστόσο αυτές οι περιοχές δεν λογίζονται ως μέρος της ΑΟΖ τους. Ο δια νόμου ορισμός της υφαλοκρηπίδας δεν αντιστοιχεί επακριβώς στη γεωλογική σημασία του όρου, καθώς περιλαμβάνει το υποθαλάσσιο μέρος της ξηράς, καθώς και τον πυθμένα εντός της ΑΟΖ.
Μόλις στα τέλη του 20ύ αιώνα υιοθετήθηκε η ιδέα της κατάτμησης θαλασσίων περιοχών εν είδει ΑΟΖ, ώστε να υπάρχει καλύτερος έλεγχος των αλιευτικών υποθέσεων εκτός εθνικών υδάτων.
Αρχικά, τα εθνικά ύδατα μιας χώρας εκτείνονταν για 3 ν.μ. (6 χλμ) από την ακτογραμμή της -όσο περίπου είναι το βεληνεκές ενός κανονιού. Στη νεότερη εποχή, τα εθνικά ύδατα επεκτάθηκαν στα 12 ναυτικά μίλια (περ. 19 χλμ). Στις αρχές του 1970, το Εκουαδόρ διεκδίκησε την επέκταση των εθνικών του υδάτων στα 200 ν.μ.· κατέσχεσαν έτσι αμερικανικά αλιευτικά και υποχρέωσαν τις ΗΠΑ να πληρώσουν βαριά πρόστιμα για καταπάτηση περιοχής εθνικής κυριαρχίας. Εν τέλει, οι ΗΠΑ συμφώνησαν να τεθεί το θέμα στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης.[6] Αυτό υπήρξε το πρώτο βήμα για την καθιέρωση των 12 ν.μ. ως νόρμα των εθνικών υδάτων μιας χώρας. Παράλληλα, με την Τρίτη Συμβαση του ΟΗΕ περί Δικαίου της Θάλασσας το 1982, αναγνωρίστηκε διεθνώς ο ορισμός της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης στα 200 ν.μ.

ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΝΟΜΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΩΡΑ ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΖΗΤΗΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ . ΚΑΤΑ ΠΟΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ Η ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ 
" ΑΝΕΧΕΙΑ " ΤΩΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ .
ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΜΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΚΥΡΗΞΕΙ ΑΟΖ ΚΑΙ ΝΑ ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΕΙ ΥΦΑΛΟΚΡΗΠΙΔΑ ΣΤΟ ΑΡΧΙΠΕΛΑΓΟΣ ( ΑΙΓΑΙΟ ).ΑΞΙΟ ΑΠΟΡΙΑΣ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ???
ΚΑΙ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ
 " ΑΙΓΑΙΟ " ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ...

Ακραία τουρκική πρόκληση: «Να αλλάξει τώρα το όνομα του Αιγαίου»

Προτείνει να μετονομαστεί σε «Θάλασσα των Νήσων» ή «Βόρεια Μεσόγειος», γιατί… δεν του αρέσει το ελληνικό όνομα. ( ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ " ΒΟΡΕΙΑ" ΜΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ?)
Την αλλαγή του ονόματος του Αιγαίου Πελάγους ζητά τώρα – σύμφωνα με όσα μεταδίδει το veryansintv.com - ο αρχιτέκτονας του τουρκο-λιβυκού μνημονίου, Τζιχάτ Γιαϊτζί, προτείνοντας μάλιστα να μετονομαστεί σε «Θάλασσα των Νήσων» ή «Βόρεια Μεσόγειος», γιατί… δεν του αρέσει το ελληνικό όνομα που έχει δοθεί στο αρχιπέλαγος.
ΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΣΟ ΘΡΑΣΟΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ? ΜΗΠΩΣ ΟΛΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ? ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΠΕΙ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ...




ΧΡΗΣΤΟΣ ΡΟΖΑΚΗΣ ΠΡΩΗΝ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΕΠΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ΣΗΜΙΤΗ . ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ .


ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΡΩΝΗΣ ΔΙΕΤΕΛΕΣΕ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΣΙΠΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΣΙΠΡΑ .

ΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ? ΑΣ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙ Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ .
ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ? Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΠΑΛΙ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ.





ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ

ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ

1.0 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ – ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

1.1. Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί το Υπουργείο Εξωτερικών και τις Διπλωματικές Υπηρεσίες ως κρισιμότατο κλάδο υπηρεσίας προς το Κράτος. Είναι αναγκαίο να γίνει ανασύνταξη, αναβάθμιση και ανασυγκρότηση όλων των υπηρεσιών του κλάδου.

1.2. Το Υπουργείο Εξωτερικών θα είναι άμεσα συνδεδεμένο με όλες τις Πρεσβείες οι οποίες είναι τμήματα μικρά της μητέρας Ελλάδος. Αυτοί που θα υπηρετούν σε όλες τις οργανικές και διοικητικές θέσεις είναι υποχρεωτικό να έχουν Ελληνικό DNA και να είναι ορκισμένοι για την υπέρ του Έθνους μας υπηρεσίες τους.

1.3. Είναι υποχρεωμένοι να ασκούν διαφήμιση του Έθνους για όσα έχει δώσει στον πλανήτη μας όπως την γνώση, την τεχνογνωσία, την τεχνολογία, τις επιστήμες, την πολιτική, τα μαθηματικά, την τέχνη, τη γλώσσα, την φιλοσοφία κλπ.

1.4. Είναι καθήκον τους η συνεργασία με φορείς άλλων κρατών για την προβολή αυτών που έχει προσφέρει ο πολιτισμός μας διαχρονικά.

1.5. Είναι καθήκον τους να ανακαλύπτουν τομείς – συνθήκες συνεργασίας που θα αποβαίνουν προς όφελος των άλλων κρατών αλλά κυρίως του Ελληνικού.

1.6. Είναι καθήκον τους με τις συνεργασίες αυτές να προβάλλουν την Ελλήνων Πολιτεία σε ολόκληρο τον πλανήτη για την θέση που έχει ο άνθρωπος μέσα σε αυτήν.

1.7. Ένας άλλος τομέας που θα δραστηριοποιηθούν μέσω των εμπορικών ακολούθων είναι να προωθούν τα ελληνικά αγροτικά και βιομηχανικά προϊόντα στη χώρα που είναι διαπιστευμένοι.

1.8. Η Ελλήνων Πολιτεία θα διαθέσει όσα κεφάλαια χρειάζονται για να αποκτήσει ιδιόκτητα κτίρια που θα στεγάζονται οι τοπικές υπηρεσίες και πρεσβείες της χώρας μας.

1.9. Οι Διπλωματικοί υπάλληλοι έχουν καθήκον να ενημερώσουν τις τοπικές κοινωνίες για τα κληρονομικά δικαιώματα που έχει το Έθνος μας σε οτιδήποτε βρίσκεται στην επικράτεια τους και είναι κατασκευασμένο από τους προγόνους μας.

1.10. Όπως επίσης είναι καθήκον τους η εύρεση τέτοιων κληρονομιών που βρίσκονται στο εξωτερικό και η διεκδίκηση ως πνευματικό ή κληρονομικό δικαίωμα του Έθνους μας.




ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.e-synews.gr
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:

Ε.ΣΥ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 2294048371 ΚΙΝ.6972053389,EMAILesy.artemidos@gmail.com